Kaj je vsebinski marketing & kako prispeva k boljšemu marketingu preko interneta

Za tiste, ki iščete enostavno razlago o tem kaj je vesbinski marketing, so spodaj objavljena poglavja o tem kaj je vsebinski marketing, kako deluje in primeri učinkovite rabe vsebinskega marketinga na internetu.

Tisti, ki boste prebrali vsa poglavja, boste preko njih, prišli do enostavnejših idej kako vsebinski marketing vnovčevati na vaših spletnih straneh, metode ustvarjanja trženjskih vsebin pa vam bodo pomagale k boljšim prodajnim rezultatom preko vaših internetnih strani.

NAMIG: Celoten vodnik kaj je vsebinski marketing in prikaz primerov za vsebinski marketing, najdete na povezavi. Ob vodniku ne pozabite tudi na pomen načrtovanja vsebin za posamezne spletne kanale, za dober marketinški načrt pa je ključna ustrezna marketinška strategija.

Kaj je vsebinski marketing

Enostavno zapisano je vsebinski marketing metoda pod katero uvrščamo ustvarjanje različnih vrst spletnih vsebin z namenom trženja/nastopa, prodaje/promocije na spletu.

Spletne vsebine, ki jih lahko usvarjamo so različne:

  • blog zapisi
  • katalogi za dolvleko
  • vsebine za socialna omrežja
  • vsebine za email marketing
  • vsebine za pristajalne spletne strani
  • opisi produktov in kategorij v spletnih trgovinah
  • itd….

Nameni ustvarjanje spletnih vsebin (t.j. vsebinskega marketinga) so različni:

  • izboljševanje prodaje
  • rast baze prejemnikov e novic v okviru email marketinga
  • povečevanje obiska na spletni strani
  • izboljševanje konverzije pristajalnih spletnih strani
  • povečevanje zavedanja o blagovni znamki
  • gradnja skupnosti (npr. na družabnih omrežjih)
  • povečevanje sledilcev (npr. na kanalu YouTube)
  • itd…
kaj je vsebinski marketing
Vsebinski marketing je 80% promocije in “samo” 20% pisanja vsebin. Večina vsebinskih ustvarjalcev ti dve metriki, zameša.

Če potrebujete marketinško svetovanje za vsebinski marketing, preverite informacije na povezavi.

Kako deluje vsebinski marketing

Vsebinski marketing deluje tako, da preko usvarjanih (spletnih) vsebin poskuša uresničevati zastavljene cilje (npr. z ustvarjanjem email vsebin poskušamo povečati prodajo preko email marketinga, z ustvarjanjem bloga poskušamo povečevati obisk spletne strani ali trgovine, s “piljenjem” vsebin na pristajalnih spletnih straneh poskušamo izboljšati konverzijo pristajalnih spletnih strani,…).

Posamezna vsebina lahko zasleduje več marketinških ciljev (npr. ustvarjani blog zapisi lahko služijo tudi kot promocija na družabnih omrežjih,…).

Kako vsebinski marketing prispeva k izboljšanju trženjskih in prodajnih rezultatov na spletu [Primeri]

Vsebinski marketing spletne trgovine Pohištvo123.si

Spletna trgovina Pohištvo123.si se je na slovenskem pohištvenem trgu pozicionirala kot trgovina s pohištvom, ki ponuja svoje pohištvo tudi do 50% ceneje kot konkurenca.

Če vas npr. zanimajo udobni in kompaktni počivalniki, gugalnice, počivalniki s podnožnikom, itd…. obstaja velika verjetnost, da boste za že najden počivalnik v velikih spletnih trgovinah, našli na pohištvo123.si, cenejšega za v povprečju 50%.

Trgovina Pohištvo123.si svoj vsebinski marketing uporablja za pisanje objav na blogu, z blog zapisi pa izboljšujejo obiskanost svoje spletne trgovine kakor tudi pripadnost speltni trgovini, saj so vsebine na blogu usmerjene v praktičnost in uporabnost (z ogromno idejami okrog notranjega opremljanja), zato se njihovi bralci bloga z veseljem vračajo na blog z vedno novimi zapisi.

Vsebinski marketing spletne trgovine TopIzbira.si

Topizbira.si uporablja svoj vsebinski marketing na več nivojih:

  • za opise ovitkov za telefone in pametne ure v svoji trgovini
  • za opise kategorij ovitkov za telefone in pametne ure
  • za vstopno stran v trgovino
  • za opise blagovnih znamk etuijev za mobije
  • za blog zapise z uporabnimi nasveti za kupce ovitkov za telefone in pametne ure
  • za socialna omrežja
  • za email marketing
  • za sestavo plačljivih spletnih kampanj (oglasov)

Iz zgornjih točk lahko razberete, da je vsebinski marketing, uporaben in “vnočljiv” na najrazličnejših spletnih kanalih, vendar za učinkovitost marketinga s pomočjo ustvarjanja vsebin, ni dovolj, da vsebine zgolj uspemo pripravljati za vse spletne kanale, na katerih nameravamo nastopati, temveč, da znamo vsebine tudi plasirati na izbranih spletnih kanalih, z ustrezno dinamiko, ustreznim pregodovorom (npr. na družabnih omrežjih) ter z ustreznim odzivom na objavljene vsebine.

Vsebinski marketing res da pomeni predvsem ustvarjanje vsebin, a, ker je namen vseh ustvarjenih vsebin, jasno določen (trakcija, leadi, komentarji, število dolvlek, prodaja, všečki, itd…), vsebinski marketing zahteva tudi ustrezen odziv na objave.

Vsebinski marketing trgovin za poroko [Sanjski šopek & Zlatarna Celje]

Sanjski šopek sodi v slovenskem spletnem prostoru za enega večjih specialistov za dekoracijo porok, hkrati pa tudi za poročne šopke. S tem namenom so svoj vsebinski marketing (pisanje blog zapisov na spletni strani Sanjski Šopek) razširili tudi na ustvarjanje vsebin v trgovini, kjer so vsebine usmerjene predvsem na predstavljanje idej za darila ob specifičnih priložnostih (npr. ideje za darila za materinski dan, ideje za darila za valentinovo, za poročno darila, itd…).

Marketinška usmeritev v ustvarjanje vsebin za omenjene kategorije daril vključuje pripravo opisov posameznih daril za specifične priložnosti, pripravo vsebin na blogu na temo idej za obdarovanja ter pripravo vsebin, ki bodo služile za promocije trgovine Sanjski Šopek.si, na drugih internetnih straneh.

Tudi velike in že poznane blagovne znamke, morajo na spletu, skrbeti za svoj vsebinski marketing. Blagovna znamka Zlatarna Celje ima svoje vsebine v spletni trgovini, čudovito razdeljene na posamezne produktne segmente (uhani, nakit, verižice, za poroko, itd…).

Posamezne kategorije izdelkov v zlatarni pa je mogoče najti tudi tako, da iščemo izdelke iz srebra, zlata, posebna darila zanjo, zanj, zlate zaročne prstane, srebrne prstane.

Vsebina v spletni trgovini Zlatarna Celje je vrhunsko usmerjena v uporabno vrednost in hiter prikaz želenih izdelkov za obiskovalce spletne strani.

Vsebinski digitalni marketing posestva Trnulja

Ekološko posestvo Trnulja, v svojem programu, zraven ponudbe bio restavracije in apartmajev, svoj vsebinski marketing uporablja tudi za team building programe za podjetja. V svojem asortimaju team building programov ponujajo čez 12 različnih možnosti za podjetja, da na lokaciji posestva Trnulja ali v njeni neposredni bližini, izvedejo team building za svoje zaposlene. Od kulinarične delavnice, izobraževalnega, motivacijskega, športnega, ekološkega ter drugega druženja v naravi, je ponudba team building programov Trnulja res odprta za najrazličnejše izvedbe.

Kako zgleda vsebinska predstavitev team building programov, poglejte na povezavi: https://trnulja.com/team-building-za-podjetja/

Kaj je vsebinski marketing je lepo razloženo tudi v spodnjem videu:

Kako izvajati vsebinski marketing na zelo enostaven in učinkovit način?

Pri ustvarjanju spletnih vsebin za potrebe marketinga, je ponavadi problem konkurenca, ki jo Google in ostali iskalniki, že prepozna kot zaupanja vredno z njihovimi vsebinami, zato je novincem z vsebinskim marketingom, ponavadi nekoliko težje pridobiti nove obiskovalce na svoje spletne strani.

Najlažje in najučinkoviteje se novejše spletne strani, v boju s bolj priznanimi blagovnimi znamkami in speltnimi stranmi, ki so na internetu prisotne že dlje časa, borijo tako, da pripravljajo spletne vsebine za trženje na podlagi t.i. long tail ključnih besed – za katere sicer res ne obstoji tako velika konkurenca, a je zato z njimi dosti lažje priti na prvo stran Googla, ki je tudi najbolj obiskana.

Hkrati so vsebine, pisane na tako imenovane long tail ključne besede, lahko pripravljene bolj natančno, s čimer pa se zelo hitro povrne investicija v njihovo ustvarjanje, še posebej, če so produkti zanje, razmeroma višje cenovne vrednosti.

Tak primeri vsebinskega marketinga si lahko ogledate na spletnih straneh:

NAMIG: Če nameravate uporabljati vsebinski marketing za svojo spletno prodajo, začnite z analizo ključnih besed, saj je ustvarjanje vsebin brez analize besed, ki jih sploh uporabniki spleta, uporabljajo v isklanikih, jalova izguba časa – ker boste pripravljali vsebine, za katere se ne zanima nihče. Ko najdete ustrezne ključne besede, se poučite še o tem kako naj bo vsebina, ki jo pripravite, SEO optimizirana, zato, da se bo uvrstila na prvo stran Googla. Več o tem kaj naj upošteva spletna optimizacija za vsebinski marketing, najdete na povezavi. Uporabna diplomska dela o spletni optimizaciji, najdete na povezavi.

Viri:

Content Marketing Institute

SearchEngineLand