Brezplačne IPTV storitve, “Triple Play” in “TV Everywhere”

Vpogled v naročniške in brezplačne IPTV storitve

Brezplačne IPTV storitve so v letu 2016 predstavljale nekaj več kot 50% celotne naročniške baze. Ponudniki storitev vse bolj uveljavljajo “Triple Play” storitve, ki združujejo telefonijo, širokopasovno internetno povezavo in televizijske storitve. To bo verjetno v prihodnjih letih pritegnilo še večjo bazo strank, saj lahko na ta način, dobijo dostop do vseh treh storitev v enem paketu. Zaradi tega se pričakuje, da se bo v predvidenem obdobju, še več uporabnikov odločilo za brezplačne IPTV storitve. Ponudniki IPTV izboljšujejo zmogljivosti pasovne širine in svojo infrastrukturo nadgrajujejo z zamenjavo bakrenih žic, z optičnim omrežjem. Na ta način je uporabnikom na voljo mreža z visoko zmogljivostjo, ki zagotavlja jasno kakovost videoposnetkov in brezplačen prenos vsebin. Hkrati so telekomunikacijski operaterji razvili tudi nova IP omrežja. Tako lahko v en sam sistem integrirajo različne protokole in ponudijo telefonsko, internet, večkanalno televizijo in VoD storitve, kot en sam paket.

Prihodnost na področju IPTV
Brezplačne IPTV storitve

Brezplačne IPTV storitve predstavljajo več kot 50% NAROČNIŠKE BAZE.

Velikost trga IPTV (televizije, ki temelji na internetnem protokolu), je leta 2016 znašal približno 30 milijard evrov. Privlačne strategije združevanja, ki jih ponujajo telekomunikacijska podjetja (ki ponujajo osnovne storitve plačljive televizije po sprejemljivih cenah), so med ključnimi trendi, ki močno spodbujajo rast trga. Spreminjanje načina uporabe, spodbuja operaterje, da strankam ponudijo tudi “premium” vsebine. Ponudniki storitev so začeli prenašati vsebine s pomočjo tehnologij, ki ponujajo neomejeno pasovno širino in zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo.

Zanimalo vas bo še: Nekaj rešitev, ki lahko radikalno izboljšajo izkušnje s hotel tv

IPTV telekomunikacijskim ponudnikom omogoča zbiranje podatkov, ki se nanašajo na sektorje, kot so izobraževanje, finance in zdravstveno varstvo. To je povečalo zmožnosti telekomunikacijskih ponudnikov, da izkoristijo prednosti podatkovnih storitev, za boljše razumevanje potreb potrošnikov, nudenje le teh in rešitev v skladu z njimi.

Internetni televizijski sprejemnik, v primerjavi s kabelsko in satelitsko televizijo, ponuja višjo stopnjo interakcije. To je posledično poveča njegovo penetracijo in spodbuja ponudnike storitev, da še bolj razširijo svojo širokopasovno zmogljivost interneta. Prav tako pa, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo, ponujajo tudi  Triple Play* storitve.

Pričakuje se, da bo industrija tudi v prihodnosti nenehno rasla. Ključni akterji so, da bi ponudili boljšo kakovost slike, pričeli ponujati 4K UHD IPTV Set Top Box naprave. Nekateri med njimi uvajajo tudi brezžične 4K HD IPTV Set Top Box naprave, ki lahko uporabnikom zmanjšajo stroške namestitve in povečajo njihovo zanesljivost v širokopasovnem omrežju.

Vpogled na tržni delež na področju IPTV

Ključni “igralci” v industriji, ustvarjajo znatne deleže na trgu, predvsem zaradi zmanjšanja števila uporabnikov kabelskih omrežij. To vodi do povečanega števila IPTV naročnikov. Operaterji se odzivajo na naraščajočo priljubljenost televizijskih storitev, ki temeljijo na internetu in zato zagotavljajo celovito storitev “TV Everywhere*“. Ti operaterji, te storitve ponujajo tudi drugim ponudnikom storitev in ponudnikom vsebin. Ponudniki IPTV storitev imajo dovolj zmogljivosti za upravljanje storitev, ki jim omogočajo, da prilagodijo svoje storitve v skladu z različnimi zahtevami kupcev.